Local Heroes z nową kapsułową kolekcją z logo Coca-Coli
Streetwearowa marka odzieżowa Local Heroes przygotowała nową limitowaną kolekcję ubrań sygnowanych logo marki Coca-Cola.
Kolekcja Local Heroes x Coca-Cola odwołuje się do nostalgii za latami ‘90, która od zawsze towarzyszy marce Local Heroes oraz do klimatu retro pin-up bliskiego marce Coca-Cola.
Nawiązanie do lat ‘90 odzwierciedla m.in. specjalnie zaprojektowany wzór, który bazując na logo Coca-Cola, został ułożony w kształt bandany. Z kolei odniesienia do estetyki retro można odnaleźć zarówno w wykorzystanych printach, jak i kampanii promującej współpracę.
Kolekcja składa się z 19 elementów: t-shirtów, bluz i spodni. Elementy można ze sobą dowolnie łączyć, tworząc oryginalne stylizacje. Ubrania wykonane są m.in. z polaru, weluru oraz ciepłych i miękkich dzianin. Nadruk z polarnym niedźwiedziem to sentymentalna podróż do najmilszych zimowych wspomnień.
W sesji zdjęciowej przygotowanej na potrzeby nowej kampanii wzięli udział ambasadorzy Coca-Cola – Magda Karwacka, Igor Łubkowski, Marlena Sojka, Kuba Norek i Iza Krzan.
Autorem zdjęć do kampanii modowej promującej kolekcję jest Filip Nesterowicz. Aby podkreślić jej oldschoolowy charakter, zdecydował się na analogową sesję zdjęciową. Reżyserką kampanii jest Karolina Słota, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Local Heroes.
Już po raz drugi marki Local Heroes i Coca-Cola podejmują współpracę. W 2020 roku Local Heroes zaprojektowało limitowaną kolekcję dla Coca-Cola Polska, która była dostępna jedynie dla zwycięzców konkursu.
Tym razem kooperacja ma charakter globalny, a produkty będą dostępne na stronie Local Heroes www.localheroesstore.com, a także na Zalando, About You, Junkyard, Kixbox i innych sklepach multibrandowych.
Dołącz do dyskusji: Local Heroes z nową kapsułową kolekcją z logo Coca-Coli