Nowa identyfikacja Orki powstała z wykorzystaniem AI
Studio Orka ma nową identyfikację wizualną, która została opracowana we współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
Nowa identyfikacja wizualna studia została opracowana we współpracy z agencją We3. W procesie twórczym wykorzystano wsparcie AI, w tym narzędzie Midjourney. Punktem wyjścia była holistyczna zmiana komunikacji marki opracowana pod auspicjami stratega Teodora Koscha.
-Rebranding był otwartym procesem, w który zaangażowali się również członkowie zespołu Orka. Każdy z pracowników wybrał awatara bliskiego sobie zwierzęcia, który następnie został przetworzony przez AI i przybrał formę wirtualnej rzeźby.
- Proces rebrandingu rozpoczęliśmy od obszernego dialogu. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że ORKA jest odważna, pewna siebie i wyjątkowa - dokładnie tak jak zwierzę. Jako podstawowe założenie przyjęliśmy, że Orka jest zawsze czarno-biała, symbolizujące jej pewność i stabilność. To pozwoliło nam opracować silny i ponadczasowy znak, wykorzystujący dotychczasowy sygnet. Podczas opracowywania nowego języka wizualnego Orki, mieliśmy na celu podkreślenie zarówno jej dynamicznego i nowoczesnego podejścia do realizacji produkcji, jak i różnorodności projektów. Dlatego przygotowaliśmy paletę kolorystyczną składającą się z aż 12 kolorów i ich rozbarwień. Postanowiliśmy wykorzystać sztuczną inteligencję do generowania zwierząt, które formują się z płynnego, połyskującego metalu - mówi Damian Ziółkowski, art director, we3studio.
Studio produkcyjne Orka zrealizowało tysiące projektów z zakresu postprodukcji i koprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam (Play - P4, Reckitt) i kampanii społecznych. W swoim dorobku ma m.in. prace przy postprodukcji filmów "Infinite Storm", "Snot and Splash”, "Iluzja”, "Miłość na pierwszą stronę”, „Czarny Młyn”, „Król”, „Gareth Jones".
Dołącz do dyskusji: Nowa identyfikacja Orki powstała z wykorzystaniem AI