Łomża poszerza ofertę o Radlery z 20 proc. zawartością soku
Firma Van Pur poszerza ofertę piwa Łomża o Radlery z 20 proc. zawartością soku. Dostępnych jest kilka wariantów smakowych, które będą promowane ogólnopolską kampanią.
Radlery Łomża 20% soku to połączenie piwa bezalkoholowego Łomża oraz owocowej lemoniady z 20 proc. zawartością soku z owoców.
Produkty te nie zawierają słodzików, czy syropu glukozowo-fruktozowego. Cechuje je niski zawartość cukru. Dzięki temu Radlery są bardziej orzeźwiające i mają wyraźny owocowy smak.
W ofercie Łomży znalazły się 4 warianty smakowe Radlerów: arbuz truskawka, jabłko wiśnia, mango i grejpfrut.
Nowe Radlery Łomża 20% soku dostępne będą w charakterystycznych dla Łomży zielonych butelkach 500 ml oraz puszkach 500 ml.
Nowość w ofercie marki otrzyma w sezonie silne wsparcie w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej realizowanej w telewizji, na platformach VOD oraz w kanałach digitalowych.
Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja BNA, która współpracuje z marką od czasu powstania nowej identyfikacji wizualnej Łomży.
Dołącz do dyskusji: Łomża poszerza ofertę o Radlery z 20 proc. zawartością soku