Ruszyła loteria "Bądź Lechendą"
Kompania Piwowarska ruszyła z drugą edycją letniej loterii piwa Lech. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów, takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników.
Jak podaje Kompania Piwowarska, zeszłoroczna wakacyjna loteria Lecha cieszyła się ogromną popularnością – zarejestrowano ponad 3,5 miliona kodów.
Teraz ruszyła jej tegoroczna edycja. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne piwo marki Lech w promocyjnym opakowaniu, zeskanować znajdujący się na nim kod QR lub wejść na stronę loterialech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem.
Piwo Lech jest obecne na największych festiwalach muzycznych i aktywnie wspiera artystów. W najbliższych miesiącach marka będzie obecna jako sponsor tytularny na Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards, a także jako sponsor 29. Pol'and'Rock Festival.
To dlatego, codziennie do 31 sierpnia można wygrywać w loterii muzyczne nagrody. Do zgarnięcia są 2 tysiące głośników marki Sony oraz 50 tysięcy koszulek z hitowymi tekstami następujących artystów: OKI, Kukon, Ten Typ Mes, Franek Kimono, Bober, Kaliber 44, MOR W.A., Natalia Szroeder. Do wygrania są także t-shirty dedykowane dla Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards oraz Pol'and'Rock Festival.
Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły limitowane puszki piwa Lech Premium nawiązujące stylem i kolorystyką do Pol'and'Rock Festival – za projektem szaty graficznej opakowań stoi Jurek Owsiak.
W sklepach dostępne są także puszki Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards projektu LPHHF oraz Prism Studio. Swoim designem nawiązują do rapu.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła loteria "Bądź Lechendą"
Wielka sciema konkursowa.Nie polecam!!!!