„Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”
Unique One odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) pod hasłem „Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”. Firmę wybrano w przetargu.
Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 27 lipca i potrwa do 11 października 2020 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 19 sierpnia i potrwa do 11 października 2020 roku.
Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie Nestle-cereals.com/win. W loterii do wygrania jest 200 kamer GoPro HERO7 White.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji.
Działania reklamowe zaplanowano w telewizji, digitalu oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptację tagu promocyjnego opracował McCann Worldgroup.
Dołącz do dyskusji: „Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”