Conrado Moreno reklamuje promocję Loteriada (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął tegoroczną edycję promocji Loteriada obejmującą gry liczbowe firmy. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Conrado Moreno, prezentera Studio Lotto.
W Loteriadzie może wziąć udział każdy, kto jednorazowo za minimum 8 zł zagra w gry liczbowe Totalizatora Sportowego. Akcja obejmuje m.in. Lotto, Lotto Plus, Mini Lotto, Multi Multi, Super Szansę i Ekstra Pensję, natomiast wyłączone są z niej loterie pieniężne (Zdrapki i Kaskada).
W akcji można uczestniczyć w punktach Lotto i na stronie Lotto.pl. Klient otrzymuje kod promocyjny i od razu dowiaduje się, czy wygrał zegarek (w puli jest 100 zegarków Galaxy Watch Active), głośnik (200 sztuk JBL), słuchawki lub kartę prezentową o wartości 500 zł.
Natomiast żeby mieć szansę na wylosowanie innych nagród, należy zarejestrować kod na stronie Loteriada.pl. Do wygrania są m.in. dwa vouchery po 300 tys. zł na zakup mieszkania, dziewięć egzemplarzy Fiata 500, 19 skuterów Vespa Primavera, a także smartfony Samsung Galaxy S10+, tablety Samsung Galaxy Tab A, hulajnogi elektryczne Xiaomi i thermomixy.
Loteriada ruszyła z początkiem lipca, potrwa do wyczerpania puli kodów promocyjnych lub do końca sierpnia. Obsługą promocji we własnym zakresie zajmuje się Totalizator Sportowy.
W kampanii reklamującej Loteriadę występuje Conrado Moreno, znany m.in. jako prezenter Studio Lotto. Spot prezentuje najatrakcyjniejsze nagrody z promocji, określając ją jako „lato na bogato”.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, a także radio, prasę, social media, OOH i materiały BTL.
Za przygotowanie telewizyjnych spotów reklamowych, reklam w radiu, kreacji do social mediów oraz KV kampanii odpowiada agencja oS3. Za research muzyki do kampanii odpowiedzialny jest Cord Warszawa. Za produkcję odpowiada studio Film Produkcja, a za post-produkcję i udźwiękowienie LocoMotive.
Dołącz do dyskusji: Conrado Moreno reklamuje promocję Loteriada (wideo)
:)