LoveBrands Relations zmienia logotyp i tworzy markę eventową, na czele Monika Wincenciak-Ziemba
Agencja komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations odświeżyła swój logotyp oraz wprowadza na rynek markę Events, specjalizującą się w realizacji wydarzeń. Na czele komórki stanęła Monika Wincenciak-Ziemba, head of events strategy & management.
Nowy logotyp LoveBrands Relations zmodyfikowano tak, że człon Relations imituje pismo odręczne, co odzwierciedla położenie akcentu przez agencje na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Dynamikę podkreśla animowana wersja logotypów.
- Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać - podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu agencji.
Na górze: nowe logotyp LoveBrands Relations, na dole poprzednia wersja
LoveBrands Events
W związku z zaplanowanymi na ten rok strategicznymi zmianami związanymi z rozwojem firmy, w maju została wyodrębniona marka LoveBrands Events. Zajmie się budowaniem strategii i kompleksową organizacją eventów. Kieruje nią Monika Wincenciak-Ziemba, head of events strategy & management.
LoveBrands Events ma własną stronę internetową oraz claim „make visions happen”.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations zmienia logotyp i tworzy markę eventową, na czele Monika Wincenciak-Ziemba