SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łowcy.B w kampanii Media Markt

Kabaret Łowcy.B weźmie udział w kampanii reklamowej Media Markt. Akcja ruszy w połowie września pod hasłem "Lepiej weź kurs na najniższe ceny".

Media Markt zaangażowanie do kampanii kabaretu Łowcy.B uzasadnia poszukiwaniem typowo polskich i zarazem nowatorskich pomysłów na reklamę wykorzystującą potencjał i humor młodych twórców. Kreacja przekazu promocyjnego jest opisywana jako "połączenie testosteronu, kontrolowanego szaleństwa i ponadczasowej mody na swetry".

Współpraca z kabaretem ma mieć charakter długofalowy. Pierwszą kampanię - pod hasłem "Lepiej weź kurs na najniższe ceny" - przygotowała agencja reklamowa Opus B, która w marcu bieżącego roku przejęła kompleksową obsługę Media Markt na polskim rynku od wiedeńskiej agencji Demner, Merlicek & Bergmann pracującej dla sieci przez poprzednie 10 lat.

lowcy.BMedia Markt

Akcja z udziałem kabaretu Łowcy.B rozpocznie się 16 września, obejmując telewizję, radio, prasę, internet, outdoor i ambient. W trakcie kampanii zaplanowanej do końca roku zostanie wyemitowanych pięć spotów telewizyjnych w wersjach 30- i 15-sekundowych, które wyreżyserował Tomasz Konecki. Zakupem telewizji zajmuje się dom mediowy Universal McCann, a planowanie i zakup pozostałych mediów realizuje dział planowania mediów Media Markt.

Dołącz do dyskusji: Łowcy.B w kampanii Media Markt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl