Łowcy.B w kampanii Media Markt
Kabaret Łowcy.B weźmie udział w kampanii reklamowej Media Markt. Akcja ruszy w połowie września pod hasłem "Lepiej weź kurs na najniższe ceny".
Media Markt zaangażowanie do kampanii kabaretu
Łowcy.B uzasadnia poszukiwaniem typowo polskich i
zarazem nowatorskich pomysłów na reklamę wykorzystującą potencjał i
humor młodych twórców. Kreacja przekazu promocyjnego jest opisywana
jako "połączenie testosteronu, kontrolowanego szaleństwa i
ponadczasowej mody na swetry".
Współpraca z kabaretem ma mieć charakter długofalowy. Pierwszą
kampanię - pod hasłem "Lepiej weź kurs na najniższe
ceny" - przygotowała agencja reklamowa Opus B, która w
marcu bieżącego roku przejęła kompleksową obsługę Media Markt na
polskim rynku od wiedeńskiej agencji Demner, Merlicek &
Bergmann pracującej dla sieci przez poprzednie 10 lat.
Akcja z udziałem kabaretu Łowcy.B rozpocznie się 16 września, obejmując telewizję, radio, prasę, internet, outdoor i ambient. W trakcie kampanii zaplanowanej do końca roku zostanie wyemitowanych pięć spotów telewizyjnych w wersjach 30- i 15-sekundowych, które wyreżyserował Tomasz Konecki. Zakupem telewizji zajmuje się dom mediowy Universal McCann, a planowanie i zakup pozostałych mediów realizuje dział planowania mediów Media Markt.
Dołącz do dyskusji: Łowcy.B w kampanii Media Markt