SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Lowe Media do obsługi społecznej kampanii telewizyjnej realizowanej w ramach projektu „Kampania na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów”.

W odpowiedzi na zaproszenie WWF Polska oferty złożyło w sumie 11 agencji. Oprócz Lowe Media także Effective Media Solutions, Havas Media, Independent Media, Value Media, Blue Horizons, Five Media, Initiative Media Warszawa, Starcom, Star Media i Media On.

WWF na realizację zaplanowanych działań otrzymała dofinansowanie w wysokości ponad 1,87 mln zł, a na samą kampanię przeznaczy maksymalnie 1,23 mln zł brutto.

Akcja reklamowa ruszy jeszcze w czerwcu br. i potrwa do końca lipca. Obejmować będzie emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania mają być adresowane przede wszystkim do osób jedzących ryby, mających powyżej 25 lat i minimum średnie wykształcenie. WWF oczekuje, że reklamy dotrą do minimum 10 mln osób.

Dołącz do dyskusji: Lowe Media zajmie się kampanią dla WWF Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl