„lub lubelskie” w turystycznej kampanii województwa lubelskiego
Województwo lubelskie zaczęło kampanię reklamową skierowaną do turystów. Akcja, pod hasłem „lub lubelskie”, obejmuje nośniki outdoorowe w całym kraju.
Kampania województwa lubelskiego zaczęła się od etapu teaserowego, w którym prezentowany był plakat ze słowem „lub” na różowym tle. Właściwa odsłona obejmuje dwie wersje reklamy z hasłem „lub lubelskie”, które pokazują zrelaksowaną joginkę na tle sielskiego krajobrazu oraz eleganckiego rowerzystę na ulicy Lublina.
Kampania ma budować wizerunek województwa lubelskiego jako idealnego miejsca na wakacje i wypady weekendowe oraz podkreślać, że region zapewnia turystom różnorodne atrakcje i możliwości spędzenia czasu. Jest to kontynuacja kampanii pod hasłem „Lubelskie - na chwilę lub na dłużej” prowadzonej na początku br. (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Obecna akcja obejmuje po 500 billboardów i 500 citylightów w największych aglomeracjach: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Rzeszowie, Lublinie i na Górnym Śląsku. Budżet działań to 723 tys. zł i w 90 proc. pochodzi z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 oraz budżetu państwa.
Kampania będzie prowadzona przez cały kwiecień. Jej kreację przygotowała agencja San Markos.
Dołącz do dyskusji: „lub lubelskie” w turystycznej kampanii województwa lubelskiego