SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Wejchert uruchamia aplikację lojalnościową Justtag

Startuje mobilna aplikacja Justtag oferująca program lojalnościowy obejmujący m.in. sieci Multikino, Tesco, Orlen, Makro, Alma i Virgin Mobile. Aplikację przygotowała i zarządza nią Dirlango, firma należąca do Łukasza Wejcherta.

Justtag pozwala w łatwy sposób, przy pomocy skanera zintegrowanego z aplikacją, przenieść tradycyjne, plastikowe karty z portfela do telefonu. Użytkownik może wprowadzić kartę do wirtualnego portfela skanując logo, kod kreskowy a także wprowadzając imię i nazwisko właściciela. Aplikacja obsługuje karty z kilkudziesięciu sieci sprzedaży, takich jak m.in. Sephora, Alma, Douglas, Peek&Cloppenburg, Makro, Vistula, Tesco, Orlen, W. Kruk, Empik, Marks&Spencer, Piotr i Paweł, Apart.

Ponadto w ramach funkcjonalności SmartKarta użytkownicy Justtag mogą na bieżąco śledzić oferty i akcje specjalne ulubionych oraz łatwo "tagować" produkty czy ciekawe wydarzenia, generować kody i korzystać ze zniżek, rabatów czy zaproszeń.  Z kolei w sekcji "Moje Prezenty" na użytkowników czekają upominki (bilety, vouvhery, zniżki, dostępy) przygotowane przez marki partnerskie Justtag: Afera Fryzjera, Answear, By the Way, Charlotte, Calvin Klein, Converse, Diesel, Eventim, Femi Pleasure, Francuska 30, Iplex, l’Occitane, Lola’s Cupcakes, Mamel Pictures, Melissa, Mexx, Miejskie Sporty, Ministerstwo Kawy, Multikino, Pat&Rub, Resort, Cafe Secret Life, Virgin Mobile, Zapach Domu, Ziperal.

Justtag startuje w wersji na system operacyjny Android (aplikacja czeka jeszcze na dodane do bazy Google Play), natomiast jeszcze w bieżącym miesiącu ma zostać udostępniona na systemy iOS i Windows Phone.

Łukasz Wejchert zaznacza, że przez najbliższe miesiące Justtag będzie udoskonalany i rozbudowywany o kolejne oferty i sieci partnerskie. Aplikacja ma współpracować przede wszystkim z dużymi sieciami sprzedaży. Zyski projekt ma zacząć przynosić po roku działania. - W 2013 Justtag zostanie wzbogacony o kolejne funkcjonalności, m.in. o moduł “podaruj prezent”, dzięki któremu użytkownicy Facebooka będą mogli obdarowywać swoich znajomych różnymi prezentami. Mamy też pomysł na kolejne rozwiązania funkcjonalne, a także koncepcję, jak wpisać nasz produkt w ekosystem mediów. Na tym etapie chcemy jednak przede wszystkim rozwiązać podstawowy problem użytkownika, który w swoim telefonie posiada dziesiątki różnych kart. Dzięki Justtag będzie miał wszystko w jednym miejscu  - opisuje Wejchert.

Justtag to czwarte przedsięwzięcie, które Łukasz Wejchert w ramach swojej firmy Dirlango realizuje od roku, kiedy sprzedał udziały w Grupy TVN i opuścił stanowisko prezesa portralu Onet. Wiosną br. Wejchert zaniwestował w aplikację do zamawiania taksówek przez smartfony iTaxi (przeczytaj o tym więcej), a w połowie roku zaangażował się w startującą na polskim rynku sieć komórkową Virgin Mobile. Natomiast w przyszłym roku planowany jest start zapowiedzianego już serwisu podarunkowego Wrapp (więcej o niej więcej).

Dołącz do dyskusji: Łukasz Wejchert uruchamia aplikację lojalnościową Justtag

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
Wejchert, ten od TVNu?
odpowiedź
User
xyc
itaxi poki co mu nie wyszlo. powod prosty 50% taksowek zamawianych jest weekendami kiedy ludzie wracaja zawiani:). nikomu po paru glebszych nie chce sie klikac w appsie po taksowke:) wola dzwonic.
odpowiedź
User
werad
Trochę słaby moment wypuszczenia informacji. Ją pacze w google play i nic tam nie widzę. Jak wrzuca to 1709już zapomnę że o 1709tym dziś czytałem
odpowiedź