Łukasz Zarębski, Kornelia Hećman, Emilia Kulas i Magda Oleś awansują w Rc2
W agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants Łukasz Zarębski awansował na stanowisko PR consultanta, Kornelia Hećman - junior PR consultanta, a Emilia Kulas i Magda Oleś - PR executive.
Jako PR consultant Łukasz Zarębski będzie realizował projekty z różnych branż, przede wszystkim alkoholowej i zbrojeniowej. Obecnie samodzielnie pracuje dla marki Pilsner Urquell i wspiera działania dla marki Książęce (z portfolio Kompanii Piwowarskiej) oraz dla firm z Grupy WB. W agencji pracuje od 2012 roku.
Kornelia Hećman odpowiada aktualnie za obsługę marek Neonet i Neo24.pl oraz Mondelez Polska. Z agencją jest związana od marca ub.r., a wcześniej realizowała projekty m.in. dla redakcji TVP2 i TVP Kultura. Specjalizuje się w działaniach brand PR, a przede wszystkim w obszarze nowych technologii oraz social media, w tym blogger relations.
Emilia Kulas specjalizuje się produktowych działaniach public relations, realizowanych m.in. dla marek alkoholowych Pernod Ricard Polska oraz dla Coca-Cola Poland Services. W agencji pracuje od listopada ub.r.
Magda Oleś jest członkiem zespołu odpowiedzialnego za projekt „Milka. Najmilsze miasto w Polsce”, gdzie podobnie jak w projektach dla innych marek odpowiada za kontakt z lokalnymi mediami oraz liderami opinii. W agencji pracuje od początku br.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zarębski, Kornelia Hećman, Emilia Kulas i Magda Oleś awansują w Rc2