Ruszyła kampania LycopenePRO autorstwa Freundschaft
W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.
Plany komunikacyjne LycopenPRO zakładają kampanię video online, launch strony produktowej, na której można zamówić pierwszy napój antyoksydacyjny tej marki, przygotowanie materiałów drukowanych oraz działania w social mediach.
Dodatkowo, poza samą kampanią, Freundschaft prowadzi działania edukacyjne dla Fundacji Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. W ramach tych aktywności powstała strona likopedia.pl, której celem jest promocja wiedzy na temat likopenu i jego prozdrowotnego działania. Kampania edukacyjna wspierana jest 6 spotami video, emitowanymi online.
LycopenPRO to napój antyoksydacyjny, który chroni przed stresem oksydacyjnym oraz jest stosowany w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników takich jak choroby nowotworowe.
Producentem LycopenPRO jest Lycopene Health.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania LycopenePRO autorstwa Freundschaft