Maciej Dulski szefem e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, gdzie objął stanowisko dyrektora e-commerce & trade marketingu. Zastąpił w tej funkcji Pawła Kuźmę.
Maciej Dulski ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce, które zdobywał w firmach takich jak Yope, Veepee, Allegro czy Tchibo, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój sprzedaży online, budowanie i wdrożenie sklepów internetowych oraz tworzenie i realizację strategii e-commerce.
W MediaMarktSaturn będzie odpowiadał za strategię i rozwój e-commerce, budując jednocześnie doświadczenia zakupowe użytkowników nowych technologii w tym kanale, ma także wzmocnić działania marki w obszarze trade marketingu. Jego zadaniem będzie również udział w tworzeniu nowej platformy online dla sklepu mediamarkt.pl.
- Realizując strategię rozwoju omnichannel intensyfikujemy działania we wszystkich obszarach biznesu, żeby zapewnić najwyższą jakość naszej oferty. Cieszę się, że Maciej dołączył do naszego zespołu i będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie i kompetencje do budowania nowej wartości kanału online - mówi Andrzej Jackiewicz, prezes MediaMarktSaturn Polska
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Maciej Dulski studiował finanse na SGH w Warszawie. Posiada również dyplom MBA Universty of Minnesota - Carlson School of Management.
Dołącz do dyskusji: Maciej Dulski szefem e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska