Maciej Kapuściński performance media directorem Freundschaft Commerce
Maciej Kapuściński objął stanowisko performance media director w agencji Freundschaft Commerce.
Kapuściński odpowiada za budowanie strategii mediowych dla klientów agencji, zarządzanie zespołem oraz za rozwijanie kompleksowych działań e-Commerce w modelu one-stop-shop.
- Bardzo się cieszę, żę Maciek zdecydował się dołączyć do naszego zespołu. Liczymy, że jego silne kompetencje związane z efektywnym planowaniem działań online, w krótkim czasie okażą się przydatne dla nas, jak i naszych klientów - mówi Piotr Hassine, chief growth director Freundschaft.
Zobacz: Mediacap łączy dawne spółki The Digitals i Booost
Maciej Kapuściński ostatnio w Wolt Polska
Kapuściński związany jest z digital marketingiem od 2011 roku, rozwijał swoją karierę w agencji Result Media oraz w OMD/PHD Media Direction i grupie Agora, gdzie odpowiadał za marketing efektywnościowy. W swojej karierze prowadził kampanie mediowe m.in. dla AXA Direct, Suzuki, Toyota, Unilever, Grupa Medicover, Eden Springs, Vivus Finance czy Kino Świat. Ostatnio związany był z Wolt Polska, gdzie pełnił funkcję marketing managera.
Maciej Kapuściński zastąpił Annę Lipińską, która kontynuuje karierę poza Freundschaft.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kapuściński performance media directorem Freundschaft Commerce