Maciej Samcik w kampanii Toyota Bank & Toyota Leasing
Pod hasłem "Motofinanse: portfel nowoczesnego kierowcy" ruszyła kampania marek Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym i byłem dziennikarzem, Maciejem Samcikiem. Działania potrwają do marca przyszłego roku.
W ramach nawiązanej współpracy, na blogu Samcika "Subiektywnie o finansach" pojawią się materiały edukujące (teksty i wideo), jak korzystając z różnego rodzaju produktów finansowych, optymalizować koszty związane z codzienną eksploatacją samochodu.
- Pragniemy podzielić się z kierowcami wiedzą dotyczącą optymalnego kupna i użytkowania samochodu oraz pokazać w praktyce, jak efektywnie połączyć inne usługi finansowe z ich samochodami. Wakacje to czas ściśle powiązany z częstymi podróżami - to doskonały moment na rozpoczęcie tematu - mówi Dominika Cepek, marketing & analysis manager w Toyota Bank Polska.
Czytelnicy bloga Samcika będą mogli także uczestniczyć w specjalnie przygotowanym webinarium i zadawać pytania ekspertowi Toyoty Bank. Omówione będą sposoby na zmniejszenie wydatków na samochód, sposoby serwisowania i zabezpieczania auta oraz inne obszary wpływające na koszt utrzymania samochodu.
Maciej Samcik przez wiele lat był dziennikarzem ekonomicznym. Przez 21 lat, do marca tego roku, współpracował z "Gazetą Wyborczą". Pisał tam głównie o bankach i innych firmach z sektora finansowego (analizował także reklamy podmiotów z tej branży). Jest autorem kilku poradników o finansach osobistych, a także laureatem wielu nagród dziennikarskich.
Dołącz do dyskusji: Maciej Samcik w kampanii Toyota Bank & Toyota Leasing