Maciej Zakościelny będzie reklamował kosmetyki True men skin care, zainwestował w ich producenta
Aktor Maciej Zakościelny został ambasadorem reklamowym marki kosmetyków True men skin care. Ponadto zainwestował w produkującą je spółkę FerrumLabs.
- Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje własne środki w biznes, któremu poświeciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju - komentuje Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs.
Firma wprowadziła kosmetyki True men skin care do sprzedaży na początku br., pierwsza linia obejmuje krem nawilżający na dzień oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Kosmetyki są dostępne w sklepach internetowych, salonach kosmetycznych i barberskich, a w ramach współpracy z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp pojawiły się w ponad 20 innych krajach w Europie.
- Już teraz, po kilku miesiącach działalności, osiągamy średnio ponad 100 proc. wzrostów sprzedaży w ujęciu miesięcznym. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki - zapowiada Maciej Adamaszek.
W ramach współpracy Maciej Zakościelny zdecydował się zainwestować w FerrumLabs. - Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową, nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość - komentuje aktor.
FerrumLabs do 24 września będzie prowadził publiczną emisję akcji, w ramach której chce sprzedaż 20 proc. swoich walorów za prawie 1,5 mln zł. Pozyskane środki mają zostać przeznaczone m.in. na zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu kosmetyków True men skin care.
- Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku męskiej pielęgnacji, którzy podobnie jak my, dostrzegają jego ogromny potencjał. Mamy bardzo wartościowe produkty, ściśle sprecyzowaną strategię, a wszystkie raporty branżowe potwierdzają, że nasze myślenie o rynku jest jak najbardziej słuszne. A teraz jest z nami Maciek Zakościelny, z którym wspólnie zapraszamy na pokład marki True kolejnych akcjonariuszy - zapewnia Maciej Adamaszek.
W 2024 roku FerrumLabs chce zadebiutować na bocznym rynku warszawskiej giełdy, co ma umożliwić nowym akcjonariuszom wyjście z inwestycji.
Maciej Zakościelny parę lat temu wystąpił w kampaniach wódki Wyborowa, reklamował też m.in. samochody Renault.
Dołącz do dyskusji: Maciej Zakościelny będzie reklamował kosmetyki True men skin care, zainwestował w ich producenta