„Mafia w sieci” promuje pomoc kotom w charytatywnym serwisie Allegro (wideo)
Ruszyła kampania społeczna „Mafia w sieci” będąca kontynuacją popularnego przed ponad trzema laty spotu „Mafia dla psa”. Nowa akcja zachęca do pomocy fundacji Miasto Kotów w serwisie Charytatywni.allegro.pl. Przygotowały ją firmy Virtual Brain i Timecode.
Udostępniony w grudniu 2012 roku spot „Mafia dla psa”, z udziałem m.in. Piotra Cyrwusa, zachęcał do wsparcia Fundacji Przytul Psa. Klip w ciągu kilku dni zanotował parę milionów odtworzeń, a przez trzy tygodnie na konto fundacji wpłacono ponad 100 tys. zł.
- Powróciliśmy do pomysłu „Mafii dla psa” i zmieniliśmy go na „Mafię w sieci”, ponieważ wielu widzów chciało ciągu dalszego, a on wtedy nie nastąpił. Uznaliśmy, że jest to dobry pomysł, aby w niecodzienny sposób wesprzeć nasz projekt charytatywni.allegro.pl - tłumaczy Anna Iller, branded content manager Allegro.
W ramach nowej kampanii emitowane będą kolejne spoty z zabawnymi rozmowami gangsterów (granych przez Piotra Cyrwusa, Michała Czerneckiego, Marcina Sztabińskiego, Piotra Bujnowskiego, Krzysztofa Kiersznowskiego oraz Bohdana Łazukę). Tym razem na mocy porozumienia z policją muszą podjąć działania charytatywne i pomóc w zbiórce środków na rzecz kotów. W tym celu postanawiają zacząć działalność w internecie. Kolejne spoty będą pokazywać ich różne pomysły, w pierwszym bohaterowie zakładają vloga kulinarnego.
Akcja zachęca do wsparcia kotów, którymi opiekuje się fundacja Miasto Kotów. Można to zrobić w serwisie Charytatywni.allegro.pl na trzy sposoby: licytację jednego z „Mafijnych pakietów”, kupno cegiełki „Piątak dla bezdomniaka” za 5, 10, 15, 50 lub 100 zł oraz wystawienie przedmiotu na licytację.
Kreację kampanii przygotowała agencja Virtual Brain, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Timecode.
Dołącz do dyskusji: „Mafia w sieci” promuje pomoc kotom w charytatywnym serwisie Allegro (wideo)