SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” emitowany w TVP1 ogląda średnio 962 tys. widzów, o 650 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu pokazywanego jeszcze w TVP2. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Dwójki do Jedynki. Z kolei emitowany dotychczas w TVP1 serial „Echo serca” trafił do TVP2. Obie pozycje nie zmieniły swoich pasm względem poprzednich sezonów. - Dzięki tej zmianie profilujemy nasze anteny. Chcemy aby Jedynka była stacją bardziej o profilu informacyjno-publicystycznym, a Dwójka - serialowo-rozrywkowym - komentował tę decyzję Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

Średnia widownia pierwszych trzech wydań „Magazynu Expresu Reporterów” na antenie TVP1 (w okresie od 10 do 24 września 2019 roku o godz. 21.55) wyniosła 962 tys. osób. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 530 tys., a w 16-59 - 1 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 10 września br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,16 mln osób.

Dla porównania, na początku sezonu 2018/2019 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 4 do 25 września 2018 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,61 mln widzów. Przełożyło się to na 14,28 proc. udziału 4+, 10,82 proc. w 16-49 oraz 11,71 proc. w 16-59. Audycja po przeniesieniu do Jedynki straciła 650 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 („Echo serca”; 11,29 proc.). Drugi jest TVN („Pułapka” i „Kuba Wojewódzki”; 9,32 proc.), a czwarty - Polsat („Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,68 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iza
Szukalska konsekwentnie niszczy ten program. Widać że ma misję
odpowiedź
User
Milenka
Promocja Echo serca jest maksymalna, a promocja ekspresu reporterów niemal zerowa. I ten program startuje prawie pół godziny po starcie Pułapki i kwadrans po Echo serca. Ponadto zmiana scenografii bardziej przypomina program 997, bo śmieszne są te telefonistki w tle. I widz chyba już nie czuje łączności z programem i ludźmi go tworzącymi, bo w tym programie już nikt nie rozmawia z reporterami tak jak to jest w Uwadze po uwadze lub Interwencja extra. Ale żywię nadzieję, że ktoś kto tym wartościowym programem zarządza w porę się otrząśnie i będzie wiedział, co jest dobre dla widza. Tylko, czy ktoś taki tam jest?
odpowiedź
User
Michu
Początek końca.
odpowiedź