„Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam
W minionym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” oglądało średnio 2,58 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,53 mln zł.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 2 września 2014 roku do 9 czerwca 2015 roku wyniosła 2,58 mln osób. Przełożyło się to na 20,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.50.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek magazynu z 2 grudnia ub.r. Przyciągnął on przed telewizory 3,36 mln osób.
Trzy topowe odcinki
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
02-12-2014 | 21:50:03 | 3 363 159 | 26,32% |
27-01-2015 | 21:48:14 | 3 193 478 | 23,85% |
03-02-2015 | 21:51:49 | 3 174 214 | 24,36% |
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN (11,72 proc.; „Prawo Agaty”, „Kuba Wojewódzki” i filmy fabularne). Trzeci był Polsat (9,28 proc; pasmo filmowe), a czwarta - TVP1 (7,24 proc.; „Rzeka”, „Pacyfik” i filmy).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga Dwójki nad konkurencją była tam już mniejsza.
Oglądalność magazynu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów | 2 583 881 | 20,08% | 13,71% |
TVN | 1 507 884 | 11,72% | 12,70% |
Polsat | 1 194 046 | 9,28% | 12,37% |
TVP1 | 931 284 | 7,24% | 7,37% |
Wpływy reklamowe TVP2 wokół magazynu wyniosły 19,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański. Nowe odcinki cyklu pojawią się w TVP2 jesienią br.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam