Magazyn TVP Info „O tym się mówi” stracił widzów, aktualnie cykl ogląda 227 tys. osób
Magazyn TVP Info „O tym się mówi” w tym roku śledzi średnio 227 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia spadła o 229 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Program TVP Info „O tym się mówi” emitowany jest od poniedziałku do piątku około godz. 18.37-19.30. Jego średnia oglądalność w okresie od 4 stycznia do 29 kwietnia br. wyniosła 227 tys. osób, co przełożyło się na 1,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najpopularniejsze wydanie „O tym się mówi” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 lutego - obejrzało je 775 tys. widzów. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „O tym się mówi” wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 27 kwietnia 2020 roku w TVP Info wyniosła 456 tys. osób. Dało to stacji odpowiednio 3,32 proc., 1,41 proc. i 2,06 proc. udziału. Magazyn stracił 229 tys. .
„O tym się mówi” to realizowany z udziałem publiczności popołudniowy program o tematyce społecznej i politycznej. Pierwsze odcinki nowej audycji prowadził Adam Giza, następnie do niego dołączył m.in. Karol Gnat.
Średni rynkowy udział TVP Info w 2020 roku wyniósł 4,82 proc.
Dołącz do dyskusji: Magazyn TVP Info „O tym się mówi” stracił widzów, aktualnie cykl ogląda 227 tys. osób