Magazyny młodzieżowe ze spadkami o ponad 30 proc. „Bravo Girl” najmocniej w dół
W lutym 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 74 820 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 38,13 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 33,73 proc. do poziomu 47 553 egz.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 39,07 proc. do 38 028 egz.
Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 36,04 proc. i wyniosła 34 675 egz.
ZKDP |
luty |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
139 955 |
74 820 |
74 820 |
179 927 |
120 931 |
120 931 |
Fun Club |
84 943 |
47 553 |
47 553 |
104 986 |
71 760 |
71 760 |
Bravo Girl |
64 957 |
38 028 |
38 028 |
99 925 |
62 417 |
62 417 |
Twist |
64 973 |
34 675 |
34 675 |
99 945 |
54 212 |
54 212 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia największym wzrostem sprzedaży wśród pism młodzieżowych pochwalić się mógł „Twist” - było to 55,79 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 7,49 proc., odnotowało „Bravo”.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
139 955 |
74 820 |
74 820 |
139 974 |
80 879 |
80 879 |
Fun Club |
84 943 |
47 553 |
47 553 |
84 917 |
38 037 |
38 037 |
Bravo Girl |
64 957 |
38 028 |
38 028 |
64 960 |
28 248 |
28 248 |
Twist |
64 973 |
34 675 |
34 675 |
64 948 |
22 258 |
22 258 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Magazyny młodzieżowe ze spadkami o ponad 30 proc. „Bravo Girl” najmocniej w dół