Magda Baljon head of creative w Green Parrot
Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała na head of creative.
Magda Baljon przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.
Kluczowymi zadaniami nowej head of creative w Green Parrot będą rozwój kreatywnych kompetencji no-code w zespole i wdrożenie rozwiązań z zakresu marketing automation w świecie kreacji.
- Widzę, jak wiele połączeń z roku na rok pojawia się na linii technologia - kreacje. AI, no-code, automatyzacje: nad tym będziemy pracować z naszym zespołem w kolejnych miesiącach – zapowiada Magda Baljon.
Magda Baljon zarządza kreacją w Green Parrot
Magda Baljon od kilku miesięcy zarządza całym działem kreacji w Green Parrot, w którego skład wchodzą m.in. copywriterzy, graphic & motion designerzy czy specjaliści od UX/UI, a także wielu kreatorów – freelancerów, z którymi regularnie współpracuje projektowo.
Od 8 lat zdobywa doświadczenie i realizuje projekty marketingowe w agencyjnej rzeczywistości. Zaczynała w agencji Kava, gdzie była kolejno copywriterem, kierownikiem działu marketingu, a finalnie creative directorem. Dalej rozwijała się w katowickiej agencji 19 Południk jako strategy manager. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Sodexo, Tauron, Oriflame czy Komandor.
Dołącz do dyskusji: Magda Baljon head of creative w Green Parrot