Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektor marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska
Magdalena Kosch-Maćkowiak kieruje działem marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska.
Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych.
Od 2008 roku stała na czele działu marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępcą dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law&Business.
- Nowe obowiązki traktuję jako kolejne wyzwanie biznesowe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wprowadzając nowe propozycje do strategii marketingu, rozwijając e-commerce i proponując efektywne działania internetowe przyczynię się do rozwoju oferty i sukcesów HarperCollins Polska - mówi Kosch-Maćkowiak.
HarperCollins Publishers 1 maja br. oficjalnie włączył do swoich struktur w HarperCollins Polska dział książki Egmont Polska.
HarperCollins Publishers jest drugim co do wielkości wydawcą książek na świecie, prowadzącym działalność w 17 krajach.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektor marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska
Nie wiem, ale zastanawiam się jak długo Egmont pociągnie na tych nędznych gazetkach, komiksach i tych paru grach planszowych. To żadne bestsellery.