Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec
Wkrótce w Polsce pojawi się Too Good To Go, aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia. Magdalena Marzec jako head of marketing zbuduje w firmie zespół marketingu. Kuba Walasek objął funkcję country managerem projektu.
Too Good To Go to pochodząca z Danii aplikacja pozwalająca kupić od sklepów czy restauracji niesprzedane w danym dniu porcje jedzenia czy produkty spożywcze, które inaczej wylądowałyby w koszu, w niższej cenie. Do Polski wejdzie jeszcze w tym roku.
Na czele zespołu marketingu stanie Magdalena Marzec, do tej pory head of communications and social media w Showmax.
Country managerem projektu został Kuba Walasek (na zdjęciu niżej), który przez ostatnie cztery lata rozwijał markę lodów rzemieślniczych Ice Pops. Wcześniej pracował na stanowisku Brand and Rum Category Manager w Bacardi CEE.
Too Good To Go walczy z marnotrawstwem żywności
Too Good To Go działa w 11 krajach i ma już ponad 8 milionów klientów. Polska jest kolejnym po Włoszech rynkiem, gdzie aplikacja rozpocznie działalność w tym roku.
Założycielką Too Good To Go jest Mette Lykke, która stworzyła Endomondo, aplikację dla fanów sportu.
Dołącz do dyskusji: Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec