Magdalena Olak prezeską nowego Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Powstaje Stowarzyszenie Producentów Reklamowych - branżowa organizacja domów produkcyjnych. Na jej czele stanie Magdalena Olak z Tank Production.
Założyciele Stowarzyszenia Producentów Reklamowych złożyli w tym tygodniu wniosek o wpis o KRS. Formalności związane z rejestracją powinny potrwać około dwóch tygodni.
Magdalena Olak - szefowa Tank Production - będzie pierwszą prezeską Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. Funkcję ma sprawować co najmniej rok.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzeszy 90 proc. domów produkcyjnych
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) przejmie wypracowany dorobek wygaszanego obecnie Klubu Producentów Reklamowych przy SAR. Samo Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej nie będzie zaangażowane w nową organizację.
Członkami-założycielami Stowarzyszenia Producentów Reklamowych są: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Studio Filmowe OTO Film, Watchout Studio - wszystkie wcześniej w KPR - oraz Tank Production. Do organizacji po procesie rejestracji ma dołączyć około 20 domów produkcyjnych. Razem SPR będzie reprezentować około 90 proc. rynku domów produkcyjnych w Polsce.
Klub Producentów Reklamowych działał przy SAR od stycznia 2018 roku. Pełnił funkcję organizacji branżowej służącej domom produkcyjnym, ich klientom oraz rynkowi komunikacji marketingowej. Do zadań KPR należało wypracowanie i publikacja dobrych praktyk przetargowych w ramach Dialogu Branżowego - wspólnej inicjatywy SAR oraz PSML, mającej na celu ustandaryzowanie procesów zakupów usług marketingowych.
W następstwie sporu wokół sprawy Papaya Films w listopadzie ubiegłego roku z Klubu Producentów Reklamowych przy SAR ogłosiło sześć z siedmiu członków organizacji - Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Studio Filmowe OTO oraz Watchout Studio.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Olak prezeską nowego Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
"prezesi i prezeski".
Gwarancja zasad i uczciwej konkurencji.
Zero układów z klientem, kick backów z agencjami itd.