SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magia spełnionych pragnień” w kampanii Yes (wideo)

W telewizji trwa świąteczna kampania reklamowa biżuterii Yes. Akcję wspólnie z tą firmą przygotował dom mediowy Mediapol.

Prowadzona od początku grudnia telewizyjna kampania Yes skierowana jest do aktualnych i potencjalnych klientów tej firmy. Akcja - zaplanowana do 22 grudnia - obejmuje kilkadziesiąt kanałów z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery.





Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Mediapol.

  • Więcej informacji:
  • Yes

Dołącz do dyskusji: „Magia spełnionych pragnień” w kampanii Yes (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl