Magia świąt w kampanii T-Mobile z Robertem Lewandowskim
Wystartowała kampania reklamowa T-Mobile z udziałem Roberta Lewandowskiego. Spot ma pokazywać, że dzięki technologiom radość i magię świąt udaje się odnaleźć również podczas tegorocznej Gwiazdki.
W najnowszym, 60-sekundowym spocie, który został zrealizowany również w wersji 45- i 30-sekundowej, Robert Lewandowski przyjmuje gości podczas przygotowań świątecznych. Gdy córka bliskich mu osób zdradza obawę, że magiczny klimat świąt jest zagrożony, Lewandowski nie zwleka z reakcją. Już chwilę później widzimy jego i zatroskaną dziewczynkę w drodze przez gęsty las i górskie zbocza.
Świąteczny spot z Robertem Lewandowskim będzie emitowany w telewizji i internecie od 13 listopada, a działania promocyjne obejmą także media społecznościowe.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Robert Lewandowski jest ambasadorem reklamowym T-Mobile od sierpnia tego roku.
Na koniec września br. T-Mobile Polska miał 11,07 mln użytkowników, o 163 tys. więcej niż rok wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zwiększyły się rok do roku o 0,6 proc. do 1,62 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA AL - o 2,4 proc. do 433 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Magia świąt w kampanii T-Mobile z Robertem Lewandowskim