Maisie Williams z nową wersją „Let It Go” w reklamie Audi na Super Bowl (wideo)
Koncern samochodowy Audi wraca z reklamą przy transmisji Super Bowl, które odbędzie się w najbliższy weekend 2 lutego w USA. Marka w spocie „Let It Go” z Maisie Williams będzie promować model Audi e-Tron Sportback. Spot jest pierwszą odsłoną nowej globalnej kampanii firmy.
Podczas transmisji finału rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl w telewizji Fox w najbliższy weekend 2 lutego br. Audi pokaże 60-sekundową reklamę z udziałem aktorki Maisie Williams.
Spot w reżyserii François Rousseleta został stworzony przez agencję 72andSunny Amsterdam. Marka Audi pojawia się na Big Game już po raz jedenasty.
Nowa wersja „Let It Go”
W reklamie Maisie Williams śpiewać będzie własną wersję piosenki „Let It Go” z disneyowskiego, animowanego hitu kinowego „Frozen – Kraina Lodu”. Piosenkę tę, specjalnie do „Krainy Lodu”, stworzyli wspólnie, również nagrodzeni Oscarem i Grammy, Kristen Anderson-Lopez oraz Robert Lopez.
W filmie reklamowym Williams, za kierownicą swojego Audi e-trona Sportback, utknęła na skrzyżowaniu, będącym metaforą skrzyżowania współczesnych uprzedzeń i starych wyobrażeń na temat konsumpcji, sukcesu i statusu. Williams postanawia zmienić kurs i zostawić to wszystko za sobą, zmierzając ku bardziej zrównoważonej przyszłości śpiewając "Let It Go". Po drodze inni kierowcy, piesi i uczestnicy ruchu dołączają do niej, reprezentując wysiłki czterech pierścieni na drodze ku nowej erze zrównoważonej mobilności. Podróż jest filmowym przedstawieniem tego, w jaki sposób decyzja o podjęciu bardziej zrównoważonych wyborów jest podejmowana przez nas wszystkich.
- Najważniejsza noc w futbolu amerykańskim i jedno z ostatnich prawdziwie globalnych wydarzeń w telewizyjnych transmisjach na żywo to idealny moment, by podzielić się z ogólnoświatową publicznością naszymi strategicznymi założeniami na drodze do zrównoważonej mobilności klasy premium - podkreśla Sven Schuwirth, szef digital business i customer experience marki Audi. - Maisie Williams doskonale uosabia sposób, w jaki konsumenci wybierają i opowiadają się za zrównoważonymi środowiskowo opcjami transportowymi. Jako twórcza innowatorka reprezentuje pragnienia milionów ludzi, którzy chcą wejść w elektryczną przyszłość.
Doładowanie „Przewagi dzięki technice”
Reklama ta jest pierwszą odsłoną nowej, globalnej kampanii Audi, która ma na celu nadanie nowego znaczenia hasłu "Vorsprung durch Technik – Przewaga dzięki technice". W celu wzmocnienia i ujednolicenia obietnicy marki, po raz pierwszy w historii reklama będzie również emitowana w telewizji i kanałach mediów społecznościowych na wielu rynkach, w tym w Niemczech, Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Chinach.
Celem tego reklamowego spotu jest również zakorzenienie w świadomości odbiorców ambicji marki wyzwalającej piękno zrównoważonej mobilności. Audi planuje w skali globalnej wprowadzenie do roku 2025 około 30 zelektryfikowanych modeli samochodów, i jest to dopiero punkt wyjścia do działań poruszających wiele istotnych dla czterech pierścieni tematów wykraczających poza sam samochód.
Audi chce stać się do roku 2050 firmą neutralną pod względem emisji CO2.
Kolejne odsłony globalnej kampanii, dotyczące strategicznych tematów, takich jak elektryfikacja, łączność, doświadczenia klienta i stylistyka, będą systematycznie prezentowane na przestrzeni całego roku 2020. Ich celem jest systematyczne odmładzanie marki, a w szczególności budowanie świadomości i przyciąganie nowych klientów, poprzez podkreślanie w komunikacji takich tematów jak zrównoważona mobilność jako nowa forma luksusu.
Projekt kampanii został stworzony i jest prowadzony przez zespół pracowników Grupy Audi z całego świata.
Partnerem zaplanowanych na cały rok 2020 globalnych działań jest agencja kreatywna 72andSunny Amsterdam.
Dołącz do dyskusji: Maisie Williams z nową wersją „Let It Go” w reklamie Audi na Super Bowl (wideo)