SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiana w kierownictwie PR marki Audi

Jadwiga Borowińska nie jest już kierownikiem ds. PR marki Audi (Volkswagen Group Polska) – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 

Audi Q3 SportbackAudi Q3 Sportback

Jadwiga Borowińska była PR managerką Audi od marca 2019 roku. Była odpowiedzialna za zarządzanie wizerunkiem marki w mediach, media relations oraz realizację strategii PR marki w Polsce.

Jej obowiązki tymczasowo przejęli Natalia Rybak i Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi. 

Dołącz do dyskusji: Zmiana w kierownictwie PR marki Audi

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrek
W ostatnich latach jakość samochodów i usług Audi spadła dramatycznie, a komunikacji właściwie nigdy nie było. Ciekawe czy obecna zmiany personalne w Audi Polska to ma być inna polityka firmy czy tylko zmiana fasady.
odpowiedź
User
centrum
Nie mają ciekawych samochodów, elektryki tylko drogie, dział PR magicznie tego nie naprawi.
odpowiedź
User
Dżolero
Jak to nie było komunikacji. Był ciągły szampejn z Vogue Ktoś w końcu zrobił porządek
odpowiedź