make sense media DOOH przejmuje obsługę ekranów w salonach Top-Press
Firma make sense media DOOH zaczęła zajmować się emisją materiałów informacyjnych i reklam na monitorach w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press należących do Kolportera. Poprzednio odpowiadała za to spółka Call2Action.
Ekrany działają w salonikach Top-Press znajdujących się w galeriach i pasażach handlowych oraz na stacjach warszawskiego metra. Na monitorach emitowane są zarówno treści informacyjne (newsy, prognoza pogody, kursy walut) dostarczane przez Polskapresse, jak też reklamy. Przez każde 6 minut materiały informacyjne są wyświetlane przez 2 minuty, reklamy - przez 3 minuty i 15 sekund, a treści autopromocyjne Kolportera - przez 45 sekund.
- Ekrany traktujemy jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych. To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów dostępnych przy kasie - przekonuje Piotr Lech, menadżer ds. promocji w departamencie sieci własnej Kolportera.
Poprzednio ekrany obsługiwała firma Call2Action, z którą współpraca została zakończona przed kilkoma miesiącami. Umowa z make sense media DOOH będzie obowiązywać do końca lipca 2016 roku.
Dołącz do dyskusji: make sense media DOOH przejmuje obsługę ekranów w salonach Top-Press