Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym kultowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne teraz w limitowanych wersjach smakowych. W ramach działań reklamowych na nowo zabrzmiał przebój sprzed lat.
„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel. Kultowe czekoladki nadziewane – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu – zyskały pikantne dodatki, które podkręcają ich tradycyjny smak. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe nuty smakowe: Malaga - z nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki z dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki - z chili.
W ofercie marki Wawel na wiosnę znalazły się także tabliczki nadziewane i czekolady duże, np. Migdał z wiśnią oraz Zabajone, bombonierki z czekoladkami nadziewanymi i kartoniki z czekoladkami o smaku cytrynówki i wiśniówki.
Spot zrealizował dział marketingu Wawel. Za kompozycję i produkcję muzyki odpowiada Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR realizuje agencja Great Minds. Kampania 360 obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel