Małgorzata Kożuchowska dołącza do twarzy kampanii "Huawei Together 2020"
Pod hasłem „Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” z początkiem sierpnia ruszy pierwsza kampania reklamowa Huawei, która razem promuje ekosystem produktów i usług marki. Obok ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, w kampanii występują aktorka Małgorzata Kożuchowska, modelka Karolina Pisarek, fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz Krzysztof "Jankes" Jankowski.
Startująca z początkiem sierpnia kampania ma prezentować Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium.
- To kampania inna od wszystkich, bo pierwszy raz na tak dużą skalę promujemy ekosystem naszych produktów, cały ich świat, prezentując z dumą bogactwo naszego portfolio. Wielu konsumentów kojarzy nas przede wszystkim z wybitnymi pod względem fotografii smartfonami - tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
W kampanii reklamowej zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. W akcji „występują” smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik SoundX.
Spot telewizyjny, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy wykonujących emocjonalny taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. Wideo będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30- sekundowej. Jego emisja ruszy 1 sierpnia.
Gwiazdy w kampanii Huawei: Lewandowski, Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes
Ważnym punktem kampanii będzie film z udziałem influencerów, przeznaczony do emisji w kanałach digitalowych. Wystąpią w nim ambasador Huawei, Robert Lewandowski, aktorka Małgorzata Kożuchowska, modelka Karolina Pisarek, fotograf modowy Marcin Tyszka oraz dziennikarz muzyczny Krzysztof "Jankes" Jankowski. Wideo zostanie opublikowane na kanałach social media Huawei oraz na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.
Dodatkowym kanałem komunikacji będą nośniki OOH na warszawskim lotnisku.
W komunikacji digital pojawi się także związany z kampanią konkurs, w którym będzie można wygrać flagowy smartfon Huawei P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie lub Instagram Stories sposobów na łączenie kilku czynności na raz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobilepl. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska dołącza do twarzy kampanii "Huawei Together 2020"
Ale wiesz, ze Androida mają tak? I celowo trollujesz?