Robert Lewandowski w kolejnej odsłonie kampanii Huawei AppGallery
Huawei od początku lipca ruszył z szeroko zakrojoną kampanią promującą autorski sklep z aplikacjami AppGallery. W reklamie ponownie wystąpi ambasador marki Robert Lewandowski.
Kampania Huawei AppGallery będzie komunikować trzy kategorie tematyczne aplikacji dostępnych w AppGallery - rozrywka, zakupy i gry - co ma podkreślać różnorodną ofertę sklepu. Każda z kategorii tematycznych będzie komunikowana na przykładzie konkretnej aplikacji - w przypadku rozrywki jest to Empik Go, zakupów - Allegro, a gier - Top Speed. Kampania przynosi też atrakcyjne oferty dla osób, które pobiorą aplikacje iTaxi, Hop.City i Traficar, a także aplikację Empik Music.
Huawei AppGallery z kampanią reklamową
Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.
- Budujemy kolejną silną markę, markę Huawei AppGallery. Zależy nam, by konsumenci usłyszeli o naszym sklepie z aplikacjami, poznali go, zajrzeli do niego i pobrali aplikacje - to scenariusz idealny - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
W spotach telewizyjnych pojawiają się aplikacje dostępne w AppGallery, m.in. AutoMapa, Allegro, Empik Go, Empik Music, iTaxi, Top Speed i SkyCash.
W kanałach digital pokazywany będzie spot z udziałem udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei.
Kampania będzie również obecna na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski w kolejnej odsłonie kampanii Huawei AppGallery