Małgorzata Lubelska awansuje na globalne stanowisko w spółce-matce Kompanii Piwowarskiej
Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca stanowisko wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, od 1 czerwca 2024 r. obejmie nowe stanowisko, dyrektorki kategorii i marek globalnych, w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska.
Małgorzata Lubelska będzie odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group współpracując z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.
– Niezmiernie cieszę się z nadchodzących wyzwań i możliwości, jakie stwarza moje nowe stanowisko. To kolejny krok w karierze i jestem szczególnie zafascynowana ogromnymi możliwościami ekspansji i dalszego rozwoju naszych marek na rynkach, w szczególności poza Europą – komentuje Małgorzata Lubelska.
Małgorzata Lubelska od roku w Kompanii Piwowarskiej
Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w marcu ubiegłego roku. Na tym stanowisku z realizuje cele strategiczne firmy, w szczególności rozwój portfolio marek premium oraz segmentu piw bezalkoholowych, transformację cyfrową oraz zwiększenie efektywności wydatków marketingowych.
Pełni także funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w Meta.
Karierę zawodową rozpoczęła swoją karierę w PepsiCo w 1995 r., a następnie przez 11 lat pracowała w firmie Heineken, pełniąc różne globalne i lokalne funkcje marketingowe. Cztery lata pełniła funkcję global CMO international brands Grupy Heineken. Wieloletnia członkini zarządu i szefowa marketingu Grupy Żywiec.
Dwukrotnie wyróżniona tytułem Dyrektora Marketingu Roku; jest wielokrotną laureatką nagród branżowych; a także jurorką w konkursie Effie w Polsce, Europie oraz globalnie
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska awansuje na globalne stanowisko w spółce-matce Kompanii Piwowarskiej