„Mali Giganci”, „Mamy Cię!”, „You Can Dance” i nowe seriale w reklamach TVN
W wiosennej kampanii reklamowej stacja TVN postawi na promocję dwóch nowych seriali oraz widowisk rozrywkowych z prime-time. Działania obejmą internet, prasę oraz outdoor.
W ramach kampanii promowane będą nowe seriale „Mąż czy nie mąż” oraz „Nie rób scen”, a także programy „Mali Giganci”, „You Can Dance. Po prostu tańcz!” i „Mamy Cię!”. Kreacje wykorzystywane w reklamach będą spójne z oprawą graficzną TVN.
Działania obejmą internet (formaty display i wideo, głównie na portalach horyzontalnych, a także media społecznościowe), prasę (tytuły telewizyjne) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe). Działania osiągną swoje apogeum na przełomie lutego i marca, ale potrwają do końca przyszłego miesiąca.
Kreację przygotował dział marketingu TVN, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.
Poza kampanią zewnętrzną prowadzone będą też intensywne działania autopromocyjne na antenie stacji TVN i w jej serwisach internetowych. Ich elementem będzie wiosenny spot wizerunkowy.
Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci”, „Mamy Cię!”, „You Can Dance” i nowe seriale w reklamach TVN