Małopolska promuje się zagranicą jako atrakcyjny region turystyczny
Małopolska w kampanii wizerunkowej "Małopolska - cel podróży!" promuje własną oferty turystycznej w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii. Kampania finansowana jest ze środków unijnych.
Kampania realizowana jest jako część projektu „Małopolska – cel podróży” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego i jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Małopolska z kampanią dla turystów
Realizacja kampanii reklamowej ma znacząco wpłynąć na wsparcie w ożywianiu i stymulowaniu na nowo ruchu turystycznego do Małopolski i Krakowa, a tym samym wznowić koniunkturę na produkty i usługi branży turystycznej działającej w Małopolsce. Komunikacja zorientowana jest na turystykę aktywną, kulturową, kulinarną oraz wellness i SPA.
Działania promocyjne będą prowadzone do końca października 2023 na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz poprzez Google Display i Programmatic.
Za aktualizację i doprecyzowanie strategii komunikacyjnej dla kampanii reklamowej w zakresie analizy zachowań grup docelowych, działań promocyjnych w Internecie i koncepcji kreatywnej dla działań promocyjnych w Internecie oraz za zakup mediów odpowiedzialna jest Fabryka Marketingu.
Fabryka Marketingu odpowiada również za artykuły sponsorowane na portalach rezerwacyjnych i przygotowanie nowego spotu promocyjnego dla kampanii.
Dołącz do dyskusji: Małopolska promuje się zagranicą jako atrakcyjny region turystyczny