Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV
Wystartowała kampania reklamowa telewizji TTV, promująca nowy program Malwiny Wędzikowskiej pt. „Ostatnia szansa”.
Kampania reklamowa programu „Ostatnia szansa” obejmuje działania display, mobile, social media (Facebook i Instagram) i SEM. Działania online uzupełnione będą digitalami w 13 największych centrach handlowych w całym kraju: Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdynia, Gdańsk i Poznań.
Działania promocyjne zaplanował dom mediowy Starcom we współpracy z działem promocji TVN.
W reality-show „Ostatnia szansa” stylistka Malwina Wędzikowska zajmie się metamorfozami mężczyzn, którzy przestali o siebie dbać. - To będzie pierwszy taki format na naszym rynku, w którym metamorfozom poddamy mężczyzn - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. Premierę „Ostatniej szansy” zaplanowano na środę 5 września o godz. 22.30.
Dołącz do dyskusji: Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV