SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Mam talent!” liderem oglądalności talent-show

Nadawany w TVN “Mam talent!” jest najchętniej oglądanym talent-show w jesiennych ramówkach dużych stacji. Najmniejszą oglądalność notuje “The Voice of Poland”.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl za okres od 1 września do 5 października br. wynika, że średnia oglądalność szóstej edycji nadawanego w TVN programu “Mam talent!” wyniosła 3,3 mln widzów, co dało TVN 23,18 proc. udziału w grupie 4+. Dane te dotyczą pięciu odcinków show, który emitowany jest w soboty o 20.00.

Na drugiej pozycji znalazła się szósta edycja talent-show Polsatu “Tylko muzyka” , nadawana w niedziele o 20.00. Widownia pierwszych sześciu odcinków tego widowiska wyniosła 2,34 mln osób przy udziale na poziomie 17,52 proc.

Na podium znalazł się też kolejny program z anteny Polsatu - emitowany w piątki "Tylko taniec”, którego pierwsze cztery wydania zgromadziły średnio 2,39 mln widzów co dało stacji 16,59 proc. udziału.

Najmniejszą oglądalność notuje nadawany w TVP2 talent-show “The Voice of Poland” . Po pięciu tygodniach emisji jego widownia wyniosła 1,94 mln osób przy udziale na poziomie 13,65 proc. “The Voice” oglądać można w soboty o 20.05 i 21.00.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Program

Stacja

AMR

SHR %

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

TVN

3 302 698

23,18%

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

Polsat

2 743 191

17,52%

GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC

Polsat

2 394 200

16,59%

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO

TVP2

1 936 338

13,65%


W grupie komercyjnej kolejność programów typu talent-show jest taka sama. Będący liderem „Mam talent!” gromadzi tutaj średnio 1,56 mln widzów, a jego udział wynosi 26,94 proc.

Oglądalność zajmującej drugie miejsce „Tylko muzyki” wynosi 1,33 mln osób przy udziale na poziomie 19,77 proc., zaś trzeci „Tylko taniec” ma 980 tys. widzów i 16,63 proc. udziału.

Wirtualnemedia.pl

16-49

Program

Stacja

AMR

SHR %

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

TVN

1 562 551

26,94%

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

Polsat

1 329 333

19,77%

GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC

Polsat

976 007

16,63%

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO

TVP2

783 384

13,30%


Cennikowe wpływy reklamowe z sześciu odcinków “Tylko muzyki” wyniosły 28,5 mln zł. Pięć wydań “Mam talent!” przyniosło z reklam 24 mln zł, a cztery odcinki “Tylko tańca” - 10,7 mln zł. Najniższe przychody, wynoszące 7,74 mln zł, zanotował “The Voice of Poland”, który nie jest przerywany reklamami, ale TVP2 nadaje każdego wieczoru po dwa odcinki tego show.

Program

Wpływy

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA

28465455

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

23969075

GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC

10685850

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO

7735760


Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.

Dołącz do dyskusji: “Mam talent!” liderem oglądalności talent-show

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
i jak zwykle...TVN GÓRĄ......BRAWO
45 28
odpowiedź
User
t
The Voice of Poland i tak najlepszy ale ludzie nie wiedzą co dobre. Szkoda,że takie nudne formaty jak Got to dance i mam talent mają lepsze wyniki.
34 39
odpowiedź
User
olek
W sobotni wieczór brakuje mi jeszcze dobrego filmu xxx.
0 0
odpowiedź