„Mama ma” w kampanii promującej aktywność zawodową kobiet (wideo)
Rozpoczęła się kampania „Mama ma” podkreślająca znaczenie aktywności zawodowej kobiet mających rodziny i dzieci. Akcję na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej przygotowały firmy Opus B, Starlink i Film Produkcja.
Kampania „Mama ma” promuje godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn oraz aktywizację społeczno-ekonomiczną kobiet. W akcji wykorzystywane są dwa spoty. W jednym obalane są obiegowe opinie na temat ról matki i ojca oraz prezentowane ułatwienia dla kobiet w łączeniu kariery zawodowej z partnerskim wychowaniem dzieci. Drugi spot pokazuje takie ułatwienia w zakresie opieki nad małymi dziećmi.
Oprócz spotów telewizyjnych (emitowanych m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV Puls oraz kanałach tematycznych) akcja obejmuje cztery spoty radiowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 maja - przygotowała agencja reklamowa Opus B, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Spoty telewizyjne wyreżyserował Damian Pietrasik, a wyprodukowało studio Film Produkcja.
Dołącz do dyskusji: „Mama ma” w kampanii promującej aktywność zawodową kobiet (wideo)