„Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam
„Mamy Cię!” w wiosennym sezonie oglądało średnio 1,84 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,6 mln zł.
Program „Mamy Cię!” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku (ostatni odcinek wyemitowano wyjątkowo o 21.00). Średnia oglądalność rozrywkowej produkcji wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 10,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który jednak nie konkurował z hitowym serialem TVP1 „Ranczo”. Zgromadził on przed telewizorami 3,16 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki produkcji
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
01-03-2015 | 19:59:41 | 3 157 593 | 18,10% |
08-03-2015 | 20:00:18 | 2 730 105 | 15,72% |
22-03-2015 | 20:00:55 | 2 127 896 | 11,99% |
W analogicznym okresie ub.r. TVN w niedziele po 20.00 gromadził o około 500 tys. widzów więcej niż wiosną br. Wówczas pokazywano serial „Lekarze”, który oglądało średnio 2,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,77 oraz 15,39 proc. Trzeba jednak zaznaczyć, że „Lekarze” kończyli się o 21.00, a „Mamy Cię” trwało do około 21.20 (zobacz te dane).
TVN w paśmie nadawania „Mamy Cię” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVP1 z udziałem na poziomie 26,94 proc., nadającej w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, „Ciszę nad rozlewiskiem”, „Ranczo” oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat (11,50 proc.; gł. „Tylko muzyka”), zaś najsłabiej z „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (5,48 proc.; kabarety i początek seriali „Służby specjalne” i „Krew z krwi”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi, a Polsat zajął miejsce trzecie.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 4 560 886 | 26,94% | 20,50% |
Polsat | 1 945 960 | 11,50% | 12,14% |
TVN - Mamy Cię! | 1 837 737 | 10,86% | 13,28% |
TVP2 | 927 977 | 5,48% | 5,31% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji formatu wyniosły 23,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Program rozrywkowy „Mamy Cię!” na antenę TVN powrócił po niemal 10 latach przerwy. W nowym sezonie wkręcane w żarty z ukrytą kamerą były najczęściej gwiazdy TVN. Zamiast Szymona Majewskiego, gospodarzami show byli Marcin Prokop i Szymon Hołownia.
Pierwszy sezon „Mamy Cię!” pojawił się w TVN w marcu 2004 roku, a po trzech seriach w czerwcu 2005 roku format został zdjęty z anteny.
Dołącz do dyskusji: „Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam