"Mamy to w genach" w kampanii DNA ERA
Firma biotechnologiczna DNA ERA rozpoczęła kampanię pod hasłem “Mamy to w genach”, która skupiona jest wokół wspólnych cech mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej.
Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne predyspozycje mieszkańców tego regionu. W ramach kampanii “Mamy to w genach!” edukuje na temat prawdopodobieństwa wystąpienia określonych cech również wśród Polaków.
Analizy DNA ERA obejmują zakres zdrowia onkologicznego, neurologicznego oraz mentalnego, ale także predyspozycje sportowe i dotyczące odżywiania, w tym: nietolerancji pokarmowych, alergii, przyswajalności składników odżywczych czy metabolizmu leków. Po wejściu na rynki słowacki i czeski firma w 2023 r. rozpoczęła działalność w Polsce. Teraz ruszyła jej kampania pod hasłem: “Mamy to w genach!”.
– Celem kampanii jest przedstawienie wspólnych cech, jakie łączą mieszkańców regionu Środkowej i Wschodniej Europy. Zazwyczaj myślimy o wydarzeniach historycznych, które kształtują poszczególne narody, jednak to, o czym zapominamy, to geny. Postanowiliśmy sprawdzić, jakie predyspozycje są charakterystyczne dla osób pochodzących z tej części świata. Okazało się, że aż 75 proc. z nas ma w DNA mutację, która może prowadzić do powstawania włókien kolagenowych o obniżonej jakości i zwiększać ryzyko urazów. Jednocześnie 12 proc. osób posiada mutację, która znacząco zwiększa ryzyko rozwoju choroby Alzheimera – informuje Karolina Dąbrowska, general manager DNA ERA.
Kampania dotyczy głównie mediów społecznościowych marki, gdzie publikowane są grafiki i klipy przedstawiające w ciekawy sposób dane na temat genomu mieszkańców tego regionu Europy. Za płatne działania digital odpowiada agencja Digital Boom. Od strony PR-owej kampanię wspiera warszawska agencja Profeina.
Profeina zajmuje się działaniami komunikacyjnymi DNA ERA nie tylko w ramach kampanii. Od marca br. odpowiada także za działania PR, w tym media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach, doradztwo marketingowe, biuro prasowe, a także działania z obszaru influencer marketingu. Z ramienia agencji działania realizują Maria Wagner, senior PR consultant oraz Angelika Zarzycka, PR consultant.
Dołącz do dyskusji: "Mamy to w genach" w kampanii DNA ERA