Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski w zespole Stor9, awansuje Izabela Józwowicz
Agencja Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu. Dołączyli do niego Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski, awansowała Izabela Józwowicz.
Rozbudowanie zespołu agencji związane jest z poszerzaniem obsługi klientów Stor9 oraz rozwojem działań w obszarze influencer marketingu.
Izabela Józwowicz objęła stanowisko influencer marketing managerki. Do zespołu dołączyła w 2021 roku i od tego czasu jest odpowiedzialna za marki beauty i segment lifestyle. W ramach powierzonych działań, Józwowicz będzie kontynuowała pracę w obszarze współprac influencerskich dla klientów agencji.
Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w 2017 roku, pracując w obszarze PR i marketingu dla klientów z branży nowych technologii, start up’ów i funduszy inwestycyjnych, a następnie skierowała swoją ścieżkę kariery pod działania z influencerami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Marcelina Woźniak jako head of influencer marketing w Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi, a także za współtworzenie strategii influencer marketingowych dla klientów agencji. Woźniak raportuje bezpośrednio do Marka Myślickiego, który odpowiada za obszar influencer marketingu w Stor9.
Do Stor9 przeszła z Shopee, gdzie przejęła zarządzanie zespołem influencer marketingu. Odpowiadała m. in. za budżet i wyznaczanie strategii działu oraz realizację i analizę kluczowych wskaźników. Swoje 9-letnie doświadczenie zdobyła pracując w LifeTube, a także Gamellon, gdzie współtworzyła struktury sprzedaży. Jako senior sales manager była odpowiedzialna za największe projekty i kluczowych klientów, m. in. Coca-Colę, Ubisoft czy EA Games. Z kolei w agencji influencer marketingu Spotlight, która odpowiada za stworzenie jednego z największych projektów influencerskich na rynku, TeamX, jako team leaderka odpowiadała za zespół managerów największych twórców. W trakcie swojej zawodowej ścieżki była także managerką topowych gwiazd polskiego YouTube, m. in. Stuu czy Julii Kostery.
Karol Wojciechowski na stanowisku influencer marketing jest w Stor9 jedną z osób odpowiedzialnych za bezpośrednią współpracę z klientami i influencerami pod kątem kreatywnego wsparcia tworzonego contentu. Wcześnie pracował jako creative content specialist, gdzie odpowiadał m.in. za kreowanie contentu do filmów publikowanych na platformie YouTube, kontrolę planu nagraniowego, kontakt z influencerami oraz organizację wyjazdów zdjęciowych.
Dołącz do dyskusji: Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski w zespole Stor9, awansuje Izabela Józwowicz