Marcin Bugajski szefem działu SEM&programmatic w MediaHub
Dom mediowy MediaHub połączył działy SEM i programmatic. Nową komórką kieruje Marcin Bugajski.
Jak podano w komunikacie "ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, programmatic, business intelligence oraz analityki webowej".
- Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub - mówi Jakub Bieńkowski, group chief digital officer. - Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działani będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Nie wykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowaniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują.
Dołącz do dyskusji: Marcin Bugajski szefem działu SEM&programmatic w MediaHub