Marcin Dec na czele IPG Mediabrands, Tadeusz Żórawski odszedł po 22 latach z Universal McCann
Funkcję CEO w Grupie IPG Mediabrands w Polsce (obejmującej domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN i U2 Media, Reprise Media) objął Marcin Dec. Jednocześnie pracę w Universal McCann zakończył po 22 latach Tadeusz Żórawski, w ostatnim okresie CEO firmy.
Grupa IPG Mediabrands uzasadnia te roszady integracją działań swoich spółek, mającą zwiększyć efektywność biznesową oraz konkurencyjność. Holding chce to osiągnąć także poprzez stworzenie silnego wspólnego zaplecza merytorycznego i technologicznego w zakresie internetu, badań, strategii i sprzedaży.
Marcin Dec z Initiative Warszawa jest związany od 12 lat. W latach 2004-2006 pełnił funkcję media directora, w latach 2006-2008 - dyrektora zarządzającego, a CEO jest od 2008 roku. W 2012 roku został też szefem uruchomionego wtedy polskiego oddziału BPN.
Wcześniej przez siedem lat pracował w OMD Poland. Pełnił tam m.in. funkcję dyrektora zarządzającego pionu brand & media.
W związku ze zmianami pracę w Universal McCann skończył Tadeusz Żórawski. Z firmą był związany przez 22 lata. Zaczął of funkcji junior media plannera, potem był media managerem, media group head i strategic planning & research directorem. Stanowisko CEO pełnił od 2005 roku.
Żórawski nie chciał komentować swojego odejścia z firmy.
Dołącz do dyskusji: Marcin Dec na czele IPG Mediabrands, Tadeusz Żórawski odszedł po 22 latach z Universal McCann