Marcin Prokop prowadzącym „Miłe Wieści” na kanałach TVN, partnerem Milka
„Miłe wieści” to nowy program w ramówce TVN, TVN7 oraz TTV. Audycja powstała we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska), gospodarzem jest Marcin Prokop.
„Miłe wieści” to ma być radosny program o małych gestach delikatności, wprawiających świat w pozytywne obroty oraz kulisach powstawania dobrych newsów w kameralnej redakcji pod wodzą Marcina Prokopa. Celem projektu jest stworzenie przestrzeni promującej pozytywne wiadomości i tym samym przełamanie natłoku negatywnych informacji, z którym mamy do czynienia w obecnych czasach.
Widzowie mają możliwość współtworzenia audycji w ramach konkursu dostępnego pod adresem: Dziendobry.tvn.pl/konkurs/mile-wiesci. Mogą nadsyłać filmy lub zdjęcia pokazujące gesty delikatności oraz zdarzenia, które podnoszą na duchu. Jury codziennie nagradza jedno zgłoszenie, a jego autor otrzymuje zestaw słodyczy Milka. Wybrane prace są prezentowane w programie „Miłe wieści”.
Premierowe odcinki audycji zostały wyemitowane 9 kwietnia br. na antenach TVN oraz TVN7. Do końca maja program można oglądać w piątki o godz. 20:05 w TVN i o godz. 20:30 w TVN7, a także w poniedziałki o godz. 20:30 w TTV oraz na player.pl.
Działania reklamowe, promujące audycję „Miłe wieści” oraz towarzyszący jej konkurs, objęły telewizję oraz media społecznościowe. Spot w wersji 30’-sekund jest emitowany na antenie TVN.
Za produkcję programu oraz stworzenie koncepcji kreatywnej spotu i jego realizację odpowiada TVN. Planowaniem, koordynacją projektu zajął się dział Invention Mindshare Polska, za zakup mediów odpowiada zespół Kliencki Mindshare Polska. Kreacje w mediach społecznościowych oraz bilbordy sponsorskie stworzyła agencja Ogilvy Polska.
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop prowadzącym „Miłe Wieści” na kanałach TVN, partnerem Milka