Marcin Strzałkowski pierwszym Polakiem na czele marketingu w Efecte
Marcin Strzałkowski, obecnie country manager fińskiej firmy Efecte Polska obejmuje rolę chief marketing officera (CMO), odpowiedzialnego za prowadzenie działań marketingowych Efecte w skali globalnej. Jest pierwszym Polakiem na szczycie hierarchii firmy.
Marcin Strzałkowski mimo awansu w strukturach firmy będzie nadal pełnił funkcję country managera Efecte Polska. W swojej nowej roli podlega bezpośrednio prezesowi zarządu Niilo Fredriksonowi.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie 15 lat Strzałkowski koncentrował się na rozwoju AI i automatyzacji obsługi klienta. Strzałkowski był CEO i współzałożycielem firmy Conversational AI InteliWISE, założonej w 2006 roku i przejętej przez Efecte w 2022 roku.
Przejęcie umożliwiło wzmocnienie platformy do zarządzania usługami Efecte przez chatboty i voiceboty oraz usługi omni-channel, umożliwiając jeszcze większej liczbie europejskich klientów korzystanie z technologii InteliWISE.
Dołącz do dyskusji: Marcin Strzałkowski pierwszym Polakiem na czele marketingu w Efecte