Grupa Cut The Mustard otwiera Ekstrakt.Studio
Grupy Cut The Mustard otworzyła studio komunikacji wizualnej i projektów graficznych Ekstrakt. Na jego czele stanął Marcin Strzałkowski.
Ekstrakt ma realizować projekty z obszaru brandingu, namingu, brand identity, projektowania opakowań czy service design. Studio będzie także oferować pakietowe i stałe w cenie usługi z zakresu komunikacji wizualnej dla małych firm i startupów.
Marcin Strzałkowski na czele Ekstrakt.Studio
Partnerem zarządzającym nowej spółki w grupie jest Marcin Strzałkowski, związany z branżą design od ponad 20 lat.
Od 2016 roku jest współwłaścicielem Cut The Mustard, gdzie przez ostatnie lata pełnił funkcję m.in. design directora. Od marca, jako CEO Ekstrakt.Studio będzie odpowiadał za rozwój nowej spółki, pełną ofertę i realizację projektów w myśl hasła: human oriented design.
- Zawsze pamiętamy, że projektujemy dla ludzi. Wiemy, że to co robimy, musi przykuwać uwagę a jednocześnie być czytelne, proste i użyteczne. Weryfikujemy nasze rozwiązania tworząc mockupy i testy, a wszystko po to, by mieć pewność, że projekty spełniają swoje założenia i odpowiadają na cele, jakie stawiają przed nami Klienci - wskazuje Marcin Strzałkowski.
Studio będzie wspierało działania Agencji Cut The Mustard w zakresie wyznaczonych projektów design, od marca - będzie także samodzielnie rozwijało portfolio klientów i pozyskiwało niezależne zlecenia w Polsce i zagranicą.
- Ekstrakt.studio jest zaplanowanym w strategii grupy Cut The Mustard ruchem w kierunku rozwoju specjalistycznych spółek, wspierających działania marketingowe klientów - komentuje CEO i partner zarządzająca Grupy Cut The Mustard, Karolina Witecka. - Takie podejście pozwoli nam, przy równoczesnym skalowaniu całej grupy (a w samej agencji jest nas już ponad 40 osób!) - zachować wysoką jakość i indywidualne podejście do każdego klienta, wyzwania czy projektu - dodaje Witecka.
Dołącz do dyskusji: Grupa Cut The Mustard otwiera Ekstrakt.Studio