Marek Darczuk zainwestował 1,25 mln zł w Salon24.pl. Rozwój telewizji i mobile
Spółka Salon24.pl pozyskał kolejne 1,25 miliona złotych na rozwój w zamian za 21 procent udziałów. Biznesmen Marek Darczuk, który w październiku ubiegłego roku zainwestował pół miliona złotych zamian w za 12 procent udziałów, teraz postanowił zwiększyć swoje zaangażowanie w spółkę do 33 proc.. Waluacja spółki sięgnęła 5,25 mln PLN.
Salon24.pl SA pozyskał w lutym środki w wyniku emisji 233 000 akcji zwykłych na okaziciela serii D oraz 125 000 akcji uprzywilejowanych (1 akcja to 2 głosy na WZA) serii E w cenie 3,5 PLN za akcję.
Po transakcji akcjonariat spółki wygląda następująco: Igor Janke (500 tys. akcji/ w tym 250 tys. uprzywilejowanych), Radosław Krawczyk (500 tys.akcji/250 tys.), Marek Darczuk (500 tys. akcji/125 tys.). Marek Darczuk będzie posiadał 29% głosów na WZA.
Spółka, która nadal planuje emisję nowych akcji i debiut na rynku New Connect, pozyskane środki chce wykorzystać na dalszy rozwój usług wideo, tworzenie telewizji internetowej otwieranie kolejnych serwisów oraz pozyskania technologii, w tym do publikacji na nośnikach mobilnych..
Zgodnie z planami Salon24.pl otworzył właśnie czteroosobowy zespól sprzedaży. Jego szefową została Anna Długokęcka, pracująca wcześniej m.in. jako dyrektor ds. sprzedaży w Spryciarze.pl i project manager w Grono.net.
Powołana została także nowa Rada Nadzorcza, do której weszli ludzie mediów i biznesu. Przewodniczącym jest Robert Kozak, wieloletni szef biura BBC w Polsce i były szef “Wiadomości TVP. W jej skład weszli także Marek Dworak, były prezes RMF FM, prawnik Tomasz Golenia, Grzegorz Słupski, Investment Manager w EnerCap Capital Partners a wcześniej szef biura M&A PGE odpowiedzialny za IPO, oraz przedstawiciele inwestorów: Bogna Janke, Anna Krawczyk i Tomasz Darczuk.
Dołącz do dyskusji: Marek Darczuk zainwestował 1,25 mln zł w Salon24.pl. Rozwój telewizji i mobile