Marek Gargała dyrektorem operacyjnym Publicis Communications
Marek Gargała od lipca obejmie nowo utworzone stanowisko chief operations officera w Publicis Communications. Równolegle dalej będzie szefem Publicis Worldwide Polska.
Jako dyrektor operacyjny Publicis Communications Gargała będzie odpowiedzialny za wzmocnienie synergii pomiędzy agencjami Grupy przy jednoczesnym zachowaniu ich pełnej odrębności. W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy.
Marek Gargała zasili trzyosobowy management Publicis Communications Polska i będzie raportował bezpośrednio do Tomasza Pawlikowskiego - chairmana&CEO Publicis Communications Polska.
- Marek od 18 lat jest jednym z moich najbliższych współpracowników. Zrealizowaliśmy razem wiele przedsięwzięć zarówno w Polsce jak i w regionie CEE. Liczę na jego aktywne wsparcie przy realizacji projektu Power of One w Polsce - powiedział Tomasz Pawlikowski, chairman&CEO Publicis Communications Polska.
Marek Gargała jest związany z branżą reklamową od ponad 20 lat. Pracował dla takich międzynarodowych agencji, jak J. Walter Thomson, Lintas oraz BBDO. Z Publicis związany od 1999 roku, gdzie na początku piastował kolejno stanowiska client services directora i deputy managing directora. Od 2001 roku pełni funkcję CEO. W latach 2006-2008 Marek Gargała był członkiem zarządu SAR, a w latach 2007-2008 jego prezesem. W 2017 roku został ponownie członkiem komitetu EFFIE.
Publicis Communications w Polsce obejmuje następujące marki: ARC, Leo Burnett, MSLGROUP, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.
Dołącz do dyskusji: Marek Gargała dyrektorem operacyjnym Publicis Communications